Hej Torsdag

Sofia, Christoffer och Tindra + dom andra styrde deras näsor mot Turkiet - Alanya igår.
Nej, jag är absolut inte avundsjuk.
Igår umgicks jag med Emma efter att dom hade farit till kallax, vi färgade mitt och hennes hår. Sen kapade jag hennes hår lite. Blev jättefint!
Sedan gick vi en snabbis på ica; Emma köpte lite chips och dipp medans jag också var onyttig och köpte Sitting Bull (vanilj och jordgubbsglass med strössel i, to die for tbh*) och cola. Vi tryckte i oss det, sedan drog vi ut på en cykeltur. Just like old times.

Jag kommer inte ha tråkigt när dom andra är i turkiet, utan jag ska på cirkus med Emma, Sara och Viktoria på fredag!
Jag har aldrig vart på cirkus... Tror jag.
Hej gratisbiljetter!
Lördagen är det luleå cruising. Woho!
Ngn annan som ska på det? Ja, jag frågar eftersom jag nästan aldrig blir tillfrågad att göra någonting numera. Är jag för tråkig? Är det för att jag inte vill dricka så ofta? Hallå, jag gör inte något om dagarna. Hallå, jag finns faktiskt också.  Eller är det för att jag är med "fel" slags människor? Skulle faktiskt jäkligt gärna vilja veta Varför.
Jaja, nog whinat om det.

Idag ska jag inte göra ngt speciellt. Kanske ska ta tag i det där med o möblera eller ngt annat ointressant.
Sjukt fint väder för övrigt.


* tbh = to be honest

Kommentarer
Postat av: Nilla

Absolut! Jag ringer tills telefonerna går sönder! ;) Haha..

2008-05-29 @ 13:39:29
Postat av: Anonym

Absolut! Jag ringer tills telefonerna går sönder! ;) Haha..

2008-05-29 @ 13:41:17
Postat av: Anonym

Absolut! Jag ringer tills telefonerna går sönder! ;) Haha..

2008-05-29 @ 13:41:18
Postat av: Anonym

Absolut! Jag ringer tills telefonerna går sönder! ;) Haha..

2008-05-29 @ 13:41:18
Postat av: Nilla

Tyvärr, så ska jag inte på Luleå Cruising på lördag... Men OM jag skulle ha farit, så skulle du ha fått åka med mig! ^^ smiiil

2008-05-29 @ 13:42:47
Postat av: Lotta

luleå cruising låter fantastiskt tråkigt alltså.. :-O

Postat av: Mamma

Om jag hade vart i Lule så hade vi åkt på crusingen eller!

Kramisar ungen min!

Kan du int komma hem ett tag?

2008-05-29 @ 20:32:29
Postat av: Nilla

Har inte pengar till bensin just nu :/ Det är ju apdyrt...

2008-05-29 @ 22:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0