Fredag - Haparanda, here we come

Idag fyller min kära far år, så vi far upp och firar honom ikväll. Grattis pappa! 
1½ timmes bilresa, yey! Måste ladda mp3 spelaren.
Sen imorgon ska våran lillasyster anna konfirmeras... Sofia, vad sa vi... Nattvarden nästa eller?
Måste komma ihåg att ta med mig, kameran, en sax till o klippa annas hår, locktången till o fixa hennes hår (känns bra det här, åker på jobb så fort man kommer hem. :P) och ngt annat var det också.

Men innan jag börjar packa ner allting, så tänker jag ta en till kopp kaffe, lyssna på lite musik och sedan ta en dusch.
Kanske käka något också. Riktig mat då, inte kex som igår.
Åh, det här med o packa, känns som att jag kommer packa ner lite för mkt saker för en endaste helg. Men jag SKA använda dom där skorna nu, som jag köpte julen 2007. Kanske dags för det nu.

UPDATE:
Har plockat fram allt jag ska ha med mig, tillochmed väskan. Men har jag packat något? Nej.
Allt (eller det mesta) ligger brevid väskan på sängen.
Sitter just nu hos Sofia och Tindra, ska snart bege mig hem för att packa och duscha. Nej, har fortfarande inte duschat. Way to go Karolina!
Nåja, hoppas iaf att pappa blir glad över presenten han får av oss. Fast behöver inte ju inte hoppas, han lär bli glad över den. Ah, party ikväll i byn eller? Mamma? Hillevi? Sofia?
Yeah, tänkte väl det!

Kommentarer
Postat av: Sofia

De är ju alltid party vettu! :D

Och du den där nattvarden får du ta själv faktiskt, är inte så het på de ;D

Postat av: Nilla

Skönt att man inte är ensam om det, då :) Hehe.. Nej, men det blir lätt så när man är i affärer :P Typ, inte så ofta man är i Luleå, så då måste man ju passa på :)

2008-05-17 @ 17:48:22
Postat av: Millan - Eruannon

Sv: TACK! :D:D

2008-05-17 @ 21:52:51
URL: http://eruannon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0