Lördag (kom då söndag!)

Det ser allvarligt talat ut som att jag har fått spö.
Mitt vänstra öga har svullnat upp deluxé, pga en äcklig liten vagel. Varför?!
Som att jag behövde det den här helgen då!
Inte nog med att det räcker med att det är svullet som fan vet vad, det gör helvetes ont o blinka också.
Vad göra?

Har vart dödstrött flera dagar i rad om kvällarna, men igår satt jag uppe till 2.30 (hur fan orkade jag?)
Jag som har vant mig vid o lägga mig senast 23. Där rök dom rutinerna, liksom.

Imorgon är det söndag heeela dagen, äntligen!
Måste dock bege mig till gränderna före 12.
Nervös? Ja, lite.

Nej, nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och mitt öga (som svullnaden aldrig går ner på) och trösta mig själv med lite musik. Och senare lite sällskap av Emma.

New found glory - All downhill from here
New found glory - My friends over you

Kommentarer
Postat av: Sofia

Inte länge kvar nu Brooor ;-P
Väcker dig imorgon =)

Postat av: Lotta

Vill se bild på ditt öga! Fast tycker faktiskt lite synd om dig.. ;-)

2008-04-01 @ 09:02:41
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Lotta

DU
HAR VADÅ?! shit! hurdan? vardå?? hallå, bild!!

2008-04-01 @ 10:47:41
URL: http://lottis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0