Tisdag

Jag var död imorse när Emma knacka på altandörrn och klev in här.
"Karro!"
"mm.."
"Är du vaken?"
"Nä."
"Ska jag gå?"
"mm.."

Och då var klockan 10. Karolina la sig vid 23 tiden igår, läste till 00 och somnade på en gång.
Hur lyckas man då med att vara död kl 10 på morgonen?
Jo, natten till måndag sover man nästan bara 5 timmar, sen kliver man upp 8 (anledningen till det var att jag såg på hemsökta hus och kunde inte somna sen - jag var rädd) . Sitter på AF i 40min och lyssnar på en tant med väldigt sövande röst, samt att hon pratar långsamt.
Sen kommer man hem med huvudvärk och snarkar ett tag på soffan. Sen far man till storheden med emma, fast man är dödstrött. Sen ligger man på soffan ett tag till och halvsover. Jag antar att jag tog igen lite sömn imorse då med andra ord... Äh, jag är ju ledig så vafan

En annan sak; Jag hittar inte min handlingsplan. Vart är den? Vad har jag gjort med den?
Jag har letat överallt, förutom på soffbordet och där ser det förjävligt ut. Hoppas den är där. Fan.

EDIT:
Haha, jag hitta den under allt bråte, woho! Synd att den inte var borta, så hade dom fått skicka en ny
Jo, det här med lulebo, dom hade ringt upp emma igår och sa att det blir för dyrt med att sätta portkod eller övervakningskamera. Visst, jag fattar också att övervakningssystem kostar multum (det begär jag inte ens att dom ska sätta upp, bara att dom gör NÅGOT). För mig räcker det att dom låser portarna tidigare eller ngt. Nej, nu off till sofia.

Kommentarer
Postat av: Lotta

det där med handlingplan är så löjligt. man ska ju göra den tillsammans med handläggaren på af, men när jag var där senast så fick jag stå snällt brevid medans han fyllde i allt och så var det klart. onödigt att ena behöva ta sig dit juh!

2008-06-10 @ 14:48:11
Postat av: Nilla

Ehm.. Ja, det finns alla möjliga sjuka typer.. Fast det mest sjuka är ju att dom la inte dit det, utan dom använde trapphuset som WC en gång varje vecka... :S Alltid på måndagar... USCH!!!

2008-06-10 @ 16:47:19
Postat av: Nilla

Jaha :) Man kanske borde köpa en då... Hmm... :)

Jo! Monster strawberry är nami! :D

2008-06-10 @ 16:48:20
Postat av: Nilla

Jo, det kan jag väl göra, bara jag hinner :) Det är till Västerås jag ska. :P

2008-06-11 @ 08:25:41
Postat av: Sofia

Hallå broor :p

Du skulle ju inte sova lika länge idag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0