Those nights


Har absolut inget vettigt o skriva känns det som. Inte för att jag har något vettigt att skriva om, men ändå.
Kan ju iaf slänga upp en bild som är jäääkligt gammal alltså. Ruskigt gammal.
Jag är tillochmed blond på den bilden. Märks det att jag inte har ngt att skriva om?
Lite tips på vad man kan skriva om (nog för att en blogg mest är till för att skriva om det man själv vill, dagbok alltså, men vafan).

Eftersom jag vet att ni är grymt intresserade av mitt liv, så ska jag berätta vad jag ska göra imorrn.
Jag ska dammsuga, sen till Sofia. Eller till Sofia och sen dammsuga. Jag vet inte ännu.

Jag är så dåååålig på det här.
Paus? Ja tack.

Kommentarer
Postat av: Lotta

då ser jättebra ut på bilden.. :-) hmm, du kan skriva om roliga tillbakablickan från ditt liv. ;-) Men snsaskiga detaljer. :-D

2008-06-13 @ 08:52:26
Postat av: Sofia

De stämmer bra broor :P Men vakna nu så du kommer nån gång, vi har tråkigt :D

Postat av: Nilla

Hehe, tack! :) Jodå, vi har väldigt kul här :D

2008-06-13 @ 10:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0