So i say goodbye...

Förlåt, men jag älskar dom här låtarna.

A day to remember - You Should Have Killed Me When You Had The Chance:

 
A Day To Remember - You Had Me At Hello:





Oj, mamma hade visst utmanat mig:

5 saker på min "to do-lista" inför morgondagen

1. Vara med anna
2. Spela lite, kanske.
3. PARTY! Eftersom jag inte kan fara till hpda.
4. Ännu mera party
5. Grilla.

5 dåliga egenskaper

1. Som mamma, kan vara på riktigt dåligt humör. Ibland.
2. Morgontrött som fan ibland.
3.
4.
5

5 platser jag bott på

1. Luleå
2. Korpikylä
3. Luleå
4.
5.

5 jobb jag haft

1. Antar att praktikplatser räknas? Isåfall fotoassistent på Thords Foto
2. Monterat möbler på Wika
3. Städat hotell rum åt ISS
4. Köket på Datorteket (mjölkudden)
5.

O jag utmanar alla som läser detta.

Kommentarer
Postat av: Lotta

våran hyresvärd lyssnar inte på oss, han har inte ens bytt ut tvättmaskinen (eller lagat den för den delen). och när någon höll på att repa på bilen och vi ville ha garageplats så hörde han inet ens av sig tillbaka.. :-/

2008-06-19 @ 13:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0