Onsdag

Bjuder på en bild på lilla Tindra (bara för att hon är så söt och för att jag blev nöjd med bilden).
Bilden är tagen i kyrkan på Annas konfirmation.



Öh, alltså det här med närvarorapporterna från FK. Hur fan funkar dom?
Från vilket datum ska jag skicka in dom? Jag fattar inte.
Jag blev inskriven den 24/4 på UGA... Ska jag skicka in rapporter från det eller är jag helt ute o cyklar? För det var först den 3:e vi hade första mötet på AF om jobbgarantin.
JAG FATTAR INTE!

Ah, men BRA JOBBAT FK!!! Dom jävlarna har inte skickat ut aktivitetsstödets storlek så jag kan skicka vidare det. Fyfan vad jag älskar FK, det finns inget mer underbart.
Nu mailar jag fan min handläggare på AF för o se om jag kan få något vettigt svar från henne iaf. Man måste tydligen ha anordnarens underskrift på det här jävla pappret. Jag måste garanterat fara till stan. Helvetes helvete.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Bilden var riktigt bra, ser ut som att den är tagen hos en proffsfotograf, du e skitbra på det juh!

2008-06-11 @ 13:28:53
Postat av: Lotta

Jag förstår din irritation, fatta skönt å få ett fast jobb sen så man slipper all den skiten.. :-O Nu har jag fixat det iaf. :-)

2008-06-11 @ 13:50:04
Postat av: Mamma

Vill ha denna bilden!

Du fotar jättebra gumman!

2008-06-11 @ 21:16:15
Postat av: Nilla

Jag brukar låta AF skriva pappret :P Och ja, man måste åka dit för en underskrift...

2008-06-13 @ 10:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0