Lista

Namn: Karolina
Piercingar: Yup
Tatueringar: Yup

Du samlar på: Hm, inget?

Hur tidigt stiger du upp: Haha, beror helt på vilken tid jag lägger mig.
Vad ska du göra ikväll: Spela och ta det lugnt

Vad är du allergisk mot: Mjölk (dricker/äter ändå)

Använder du hårspray: Yes, ibland
Kan du stå på händerna: haha, nä.
Favoritserie: Typ reality serier som Miami Ink, samt LA ink.
Håkan Hellström eller The Ark: Ingen
Salt eller socker: Socker

Gillar du ketchup: Ja, till vissa maträtter
Är du glad nu: Yes, relativt.
Var du glad igår: Jofan!

Känner du någon som jobbar på sjukhus: Tror inte det?
Vad dansar du till: Oooh, heeeeell noooo! Jag dansar inte alls.
Stockholm är: Huvudstad

Göteborg är: För långt borta
Kan du sjunga: Hellre än bra.
Mer värt än guld: Familjen.
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag vill besöka: Grekland, ofc.


Btw, är han inte jävligt snygg ändå?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag skulle inte äta ketchup om jag så fick en miljon...du är modig du!! Vad fin den svartvita bilden på Tindra är! Sofia behöver aldrig gå till nån annan fotograf än sin syster! Öppna en egen studio vettja!

2008-06-14 @ 22:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0