Jag vill ha...

Mja, eftersom jag snart fyller år, så kan jag ju lika gärna slänga upp en önskelista på vad jag önskar mig (men inte kommer att få, hoppas kan man ju! ).

1. Ett nytt soffbord, det jag har i glas är för stort.


2.  En ny skärm till datorn (kör lite old school med min gamla. Den är tung som fan, skulle få bättre plats utan den).


 3.  En hårprodukt. Ehm, enbart för att alla säger att den är bra osv. Jag vill ha. Men den är så dyr. But i still want it.


Ja, så nu vet ni vad jag önskar mig. Gimme.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nog kommer du att få något av dessa kan jag lova på sittande rumpa!!!

Älskar dig gumman, tack för igår, vilken god mat vi fick!

2008-06-08 @ 16:12:37
Postat av: Lotta

Haha, smart, gå du och testa och rulla dig i gräset.. ;-) Hahaha, snart?! typ 3½ månad sisådär vah.. ;-)

Postat av: Nilla

Hahah, okej :P

Vad är det för hårprodukt som du vill ha? :)

2008-06-08 @ 17:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0