I'm not Jesus

JAG HAR SÅ TRÅKIGT!
Caps lock for the win. Nice huh?
Och förresten, varför står det inte Caps Lock med stora bokstäver på tangentbordet?

Efter 3 koppar kaffe, musik högt som fan, bytt sängkläder och fixat till mig så är det inte så skoj längre här hemma.
J a g  h a r  t r å k i g t  s o m  f a n !


Jag skulle kunna redigera bilder i brist på annat, men har ingen vidare lust. Eller ork.
Tusse vägrar komma hem för att få mat eller komma hem öht - självfallet när det är jag som ska passa henne medans Emma och Danne är i Harads. Kattjävel.

Nice att det har kommit lite regn också.
Hur är vädret hos er?

En kopp kaffe till på detta då.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men om caps lock skulel stå med stora bokstäver och man klickar på den å helt plötsligt vill skriva med små bokstäver? ;-) Skulel bli för förvirrande.. ;-) C och L är juh iaf stort, haha.. :-D Djupa tankar.. ;-)

2008-06-22 @ 17:38:07
Postat av: Nilla

Jaha.. Men fan vad tråkigt! :(

2008-06-22 @ 18:17:59
Postat av: Nilla

Men kom igen, visa lite bilder :P

2008-06-22 @ 19:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0