Fyfan.

Fan vad less jag blir.
För nån timme sedan tyckte jag att det började lukta sköljmedel i hela lägenheten.. "aha, nån tvättar eller ngt" tänkte jag.
Sen luktade det bara mer o mer i hallen.. "vafan?" var min tanke. Och det smällde till som fan utanför min dörr, men tänkte inte på det eftersom det alltid smäller i trappuppgången. Och jag tänkte inte så mkt på att det sprang förbi ett par ungar på våran gård här utanför.
Saga satt o glodde vid dörren också och luktade på ngt. Ju närmare jag kollade vid mattan i hallen så såg jag att det var blött. "Kattjävel, vafan har du nu gjort?!" hann jag tänka. Öppnade dörren, såg att det var blött på golvet i trappen, en blå pöl. Klev över pölen och ut i trappen och såg att det satt en påse med sköljmedel i fastknuten i handtaget. Helvetes jävlar vad arg jag är. Vafan ger dom rätten o göra sådana saker?! Dom bor inte ens i det här huset.  Jag kan leva med att dom far omkring som idioter o plingar på dörren och sånt, men INTE det här!
Har funderat på att ringa lulebo imorrn och säga vad som pågår här, men kan dom ens göra ngt om ungarna inte bor i dom här husen? Det bor nästan bara gamlingar här, förutom jag och emma + medelålders människor ovanför oss.
Dom kan ju göra så att portarna låser sig före 21, men jag undrar verkligen om dom skulle göra det pga en sådanhär sak. Antagligen inte.
Men på något sätt måste det ju ta slut, för jag pallar inte med mer djävulskap från ungjävlar som tror att det är roligt.

Och nej, jag torkade inte upp pölen med sköljmedel.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad fan vilka idioter :S

Postat av: Lotta

förstår att du blir förbannad! vad sjutton har ungarna för föräldrar som inte kan hålla koll på dom och lära sig vad som är rätt eller fel?? hoppas lulebo kommer på en bra lösning!

2008-06-09 @ 10:41:10
Postat av: Nilla

Fy fan, vilket sätt! Men var glad för att det inte var avföring, för det finns i trapphusen på Örnäset :P

2008-06-09 @ 12:18:47
Postat av: Nilla

Jaha... Jag vill också ha en sådan hårprodukt! :)

2008-06-09 @ 12:20:11
Postat av: Mamma

Heja gumman, jag tycker du ska ringa lulebo och försök titta vilka ungar det är! Ha kameran i beredskap!!!! Pussar o kramar!

2008-06-10 @ 07:02:00
Postat av: Lotta

Så satans snålt av dom. Tycker dom att det är rimligt att deras hyresgäster ska bli terroristerade liksom? Ska vi ta dom bakom busskuren..? ;-)

2008-06-10 @ 08:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0