Foton

Jag var ut en sväng.
Cyklade som en galning för att hitta något att fota, men det gick ju inte så bra...
"Aha, nere vid vattnet!"
Trampade iväg dit ner, kommer ner till bryggan jätteglad. Så sitter det två snubbar där.
"Eeeh, jag drar" tänkte jag. Sagt o gjort. Inte fasen tänker jag stå där o fota medans dom sitter o tittar på

MEN!
Jag fick faktiskt några bilder där nere vid vattnet, dock blåser det som fan idag. Fick också några utanför lägenheten.

  
(Klicka för större)

Hittade också bilder på Tindra och Vilma som jag hade glömt bort att jag hade i kameran, så... La ihop två stycken på lilla vilma

(Klicka)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fina bilder broor :)

Vad gör du då? :P

Postat av: Lotta

SÅ härligt med närbilder av naturen, elelr ja du fatar vad jag menar?! :D

2008-06-14 @ 17:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0