Ego

Lite ego får man allt vara.
Så vad har jag gjort idag då?
Gissa en gång! Ingenting. Klev upp i vettig tid (enligt mig) och såg på miami ink.
Självklart så missade ju jag The Best Of Miami Ink igår o jag hittar inte o ladda ned det avsnittet heller. Duktigt.

Sen har jag bara funnits till. Pratat med lite folk som vanligt. Druckit kaffe i kopiösa mängder också. Sitter o hoppas på lite mera regn (det regnade imorse) och lite värme efter det. Inte för att det är kallt ute. Men lite regn skulle behövas.

Duschat, pillat med håret. Nej, jag har inte klippt det ännu mera.
Stör mig som fan på min pannlugg nu, precis som förra gången jag hade det. Den blir helt bajs när den är för lång. Men jag vill ändå att den ska vara så lång (om inte lite längre) som förra hösten. Fotat lite. Därav lite ego.

Och Karolina nöter fortfarande A Day To Remember - You Should Have Killed Me When You Had The Chance.

"So I say goodbye to a town that has ears and eyes
I can hear you whispering as I walk by
Familiar faces smiling back at me and I knew
This would make them change

The only thing that's going to bother me
Is that you'll all call yourselves my friends

Why can't you look me in the eyes one last time?"


Kanske slänger upp mer bilder senare, men denna blev jag mest nöjd med.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hur bra bild som helst! :-) Öhh och nej jag fattar fortfarande inte. :-D

2008-06-15 @ 17:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0