red as a newborn white as a corpse

Jag har verkligen inte ngt vettigt att skriva, inte för att jag har det öht, men ändå.
Orkar inte ens fota ngt pga pissvädret som är just nu.

Sen behöver jag en ny fucking jävla skärm också.
Så otroligt skoj när skärmen blir grön ibland, inte helt grön då men alla ikoner och bakgrunden blir sådär gröna, ni vet.
Kul när den funkar lite som den vill.

Idag har det regnat, regnat, regnat lite till, solsken och lite mer regn.

Näfan, nu ska jag va social med anton.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att ni har det bra i regnet!!!!

Kramisar!

2008-07-11 @ 21:29:58
Postat av: Nilla

Jaha.. :/

Hehe.. Okej :P

Haha! Ehm.. Jo :P Usch!

2008-07-12 @ 08:23:24
Postat av: Nilla

Jepp, bara jag kommer ihåg :)

Hehe.. Jasså, vad intressant. Not. :P AF har ganska konstiga saker för sig. :P



OK, anledningen till att jag skriver i detta inlägg och inte det senaste är för att det inte gick. :/

2008-07-14 @ 15:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0