Lördag

Vaknade jääävligt sent idag, icke bra.
Får iofs skylla mig själv när jag sitter uppe halva natten. För nån natt sen råkade klockan bli 5 innan jag la mig. Vad jag gjorde? Ja, fråga inte mig för jag vet då inte...

Now playing: Linkin Park - Numb Raindropz Bootleg remix
Jag nöter den om och om igen. Huhu.

 

Nu längtar jag fan till Sofia kommer hem, får min väska då och min sprit!
Ska ta en öl ikväll tror jag, den enda jag har. Yay, go me.

Nu ska vi göra nå mat här, så vi klarar oss under dagen. Eller kvällen kanske det heter.
Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men nå vet jag att du saknar mig även om jag inte kommer med din väska å sprit till :D hahah

Postat av: Mamma

Väskan är jättefin och spriten smakade bra!!!Ha ha!

Sov inte bort dagarna!

2008-07-12 @ 22:59:09
Postat av: Nilla

Haha.. Men usch :P

2008-07-13 @ 20:40:53
Postat av: Nilla

Hehe.. Jasså :)

2008-07-14 @ 13:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0