I'm so worth it

Hör och häpna; AF var faktiskt ganska intressant den här gången. Det tyckte tillochmed Anna!
Det handlade om utlandsjobb.
Slakta lite får kanske? Eeehh, nej tack.
Rensa fisk, helt OK men fan inte får. För helvete. Iofs var det om fåren på Island, så.

Var lite på stan med Anna, for hem till g-stan, var med Sofia och Tindra, spela lite kort. Poff, hela dagen försvann hur fort som helst.
Nu håller vi på o tvätta för fullt här. BRA att det går o boka tider då. Juni. Juni har varit, hallå.
Nåja, 17-21 är en tid, så den tog vi. Utan att skriva ngt.

Nåja, ska spela lite sen gå till tvättstugan.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Japp nå ska vi :P Och om de är sol så får ni komma hit så solar vi också ;D

Postat av: Sofia

Haha vad duktig jag är :p Länkade till dig istället för mig själv :DD

2008-07-01 @ 19:10:00
URL: http://deeya.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Va ni e duktiga att hålla reda på varann ungarna mina!!!

Många pussar till Er alla!

2008-07-01 @ 21:06:13
Postat av: Kajsa

Sicken lyx du har...två styckna slavar!!!

2008-07-01 @ 21:32:03
Postat av: Sofia

Najs vakna nu å kom hit då :p Jalla Jalla!!

Haha jag vet skit duktig :D

2008-07-02 @ 10:00:49
URL: http://deeya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0