Hej Torsdag

Oj oj oj, Karolina vaknade i någorlunda tid idag (är fortfarande förvånad över mig själv) och pigg var jag också.
Helt sinnes!
Nej, det är inte nyss jag har vaknat, för 13.03 är ju inte tidigt direkt.

Ska in till stan på ca 40min och lämna in lite papper o sånt, kul kul... Inte. 
Förhoppningsvis far vi till storheden sen o handlar med lite mat också.
Känns lite B dock, eftersom det är löning imorrn och i vanlig ordning så får inte jag cash då, utan senare under månaden (Läs mitten på nästa månad).
Nåja, jag överlever.

Nu ska jag dricka upp kaffet, äta ngt och göra mig i ordning för staden.

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jaha.. Men hur går det då om man inte har läst på ett par dagar/inlägg? Står det då allt som man har missat eller bara det senaste? :P



Heh! Japp. Det kommer upp bilder ungefär söndag tror jag! :P

2008-07-24 @ 21:39:57
Postat av: Nilla

Jaha! Ja, men då var det ju förnuftigt. :P Kanske man skulle ta och fixa en sådan.. Eller, hur man nu gör :P



Sitter just nu på frukost på jobbet och slappar med en varm O'boy :) Ikväll blir det B.T.! Men längtar mer till imorgon! :P

2008-07-25 @ 08:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0