Hårda paket

Som jag skrev i ett annat inlägg för nån månad sen så önskar jag mig lite olika saker när jag fyller år.
Huhu, ett tag kvar till jag fyller dock. Men kanske ändå är en bra idé o lägga ut vad jag önskar mig o så. Right?
Here goes:

En ny skärm, då får inte Saga tillfälle att hoppa upp på skåpet brevid skärmen. Också för att den här klumpen till skärm börjar gå sönder. Annars kan jag ju börja spara till en ny skärm också...



En Nikon D40, bara för att jag vill ha. Inte för att jag Måste ha. Men vill. Vill.


Och en laptop - i detta fallet en Asus EEE PC 900. Extremt liten och smidig (tydligen?)
Eller en laptop öht. Förstå vad lätt det skulle vara o fara hem till mami och papi utan att konka med gamla bettan alltså.



Ja alltså, det enda jag egentligen b e h ö v e r  av allt det här är ju skärmen som inte var så dyr. Typ.
Även om laptopen är ganska inbjudande också... Och inte heller så hemskt dyr om man jämnför med andra laptops.
Heh.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fan jag körde med laptop nu en vecka, så jädrans jobbigt det var. :-( Så Aki fick ta med den till jobbet igen. ;-) Går btw att få tag på riktigt billiga laptopar, alltid nån som har extrapris.. :) Det e bra att du bara önskar dig såna där små billiga presenter när du fyller år, haha.. ;-D

2008-07-25 @ 13:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0