STAVNINGSFEL

Är det något jag stör mig på, så är det stavningsfel av olika slag, men mest orden Ens, Enda, Ändå osv. Självklara ord för mig, som det inte går att stava fel på.
Folk stavar dom som äns, ända och endå. Fail, fail, fail, FAIL! Epic fail! Visst, jag förstår att det är lätt att stava som det låter, men det blir ändå feeel. Mina ögon blöder varje gång jag ser dom där jäkla felen. Slarvfel kan jag ha överseende med som ordet kanske, som, om man slarvar blir kaskne. Men ÅHHH så uppenbara ord kan ju inte bli fel.
Fail.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hehe.. Jag är här! :D Har bara haft mycket att göra den senaste tiden... Och när jag är i lägenheten i stan så har vi ju inte internet ännu... :/ Men jag lever! :) Fick du mitt SMS imorse?

2008-12-03 @ 18:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0