13:46

I fredags mådde jag ju som sagt inte så jättebra, så jag tog ner lite filmer som jag kunde somna till kring 1, kanske 2 på natten. Först ut var P.S I Love You, dock blev det bara den filmen under natten eftersom klockan blev på tok för mkt. Dom andra filmerna var All the boys love Mandy Lane och Premonition. Kanske ser nån av dom ikväll.
Kl 4 var sista gången jag kollade hur mkt klockan var, inte trött nånstans pga sömn under dagen. Klev upp 9 på lördag morgon och duschade och inväntade mamma och pappa. Först till sofia och lämna lite grejer, sen till storheden för att köpa en present åt lillasyster. Hon fick en mus till datorn av mig.

Nu kanske det börjar bli dags att köpa lite julklappar, har inte inhandlat en endaste ännu, vilket känns lite surt för jag vill verkligen inte köpa alla julklappar två dagar före julafton.
Frågan är bara vad man kan köpa åt alla... Suck, tåls att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0