11:48

Idag känns inte som en bra dag... Jag har ont i magen och i huvudet, men det kan ju vända. Ska iaf krypa ner under täcket igen snart o låta värktabletten göra sitt. Sen blir det en dusch och sen till Sofia ett tag. Förhoppningsvis får jag med henne och tindra till ica. Jag ska ha glögg. Sen måste jag köpa toapapper som smart-jag glömde igår. Sen vet jag inte vart dagen för mig. Antingen tillbaka framför skärmen (som vanligt) eller framför tv'n.

En bra sak är iaf att jag har fixat klart alla julklappar, väntar bara på att dom sista ska komma med posten. Phew, det har verkligen vart svårt o komma på vad man ska köpa. Speciellt åt dom minsta liven, även kallade mina slavar.
Höhö, oj vad ni ska få slava när vi kommer hem.

Jaja, tillbaka till sängen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0