00:11

Jag är så sjukt trött så det finns inte. Men jag måste vänta tills jag fått ner det senaste oth avsnittet så jag har något att se på imorgon. Mina nätter är förstörda eftersom dom inte visar Shark längre. Nåja, The Closer funkar ju också. Jag saknar Jay Leno om nätterna också. Eller ja, inte han personligen då. Uh.

På tal om bananer så gick mitt headset sönder idag, bara sådär. Var ju bara punga ut 225kr för ett nytt, får se när det anländer till moi.  Jag tänker absolut inte lyssna på musik med högtalarna. Det ska vara slutet runt öronen med musik. För mig iaf. Tidig julklapp åt mig själv med andra ord, taaaack Karolina.
Måste hitta något åt Sofia i present tills söndag, kanske får mama o papa och åka med mig till the place där dom har the gift åt henne. Hoho. Inge party den här helgen antar jag eftersom sofia har åkt på magsjuka. Jag hoppas som fan på att jag inte får det. Usch, tvi och blä. Jag var en snäll syster idag och handlade flytande föda åt henne, snabbt in o lämna det åt henne och snabbt ut. Smittorisk likamed zero. Hoppas jag. Jag tror jag ser avsnittet av oth nu istället. Orka sitta o vänta till 00.55 för att the closer ska börja. I think nooot. Hej meningslöst inlägg igen.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Joo, jag ska :P

2008-12-04 @ 09:42:56
Postat av: Nilla

Jo, jag ska jobba helgen :) Men det är OK, för Robert jobbar också helger :)

2008-12-04 @ 19:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0