Still alive x2

Yup, lever fortfarande, icke förvånande kanske.
Tänkte bara köra en snabb uppdatering om hur livet ser ut just nu. So here goes:
Trött, trött, trött, seg, trött, seg, sliten, trött. Ska jag fortsätta?

Det här med tröttheten fattar jag inte. Jag ÄR utvilad egentligen. Men alltid där kring 16-17 tiden blir jag dödstrött.
Och när man är trött så blir man automatiskt seg. Sliten ska vi inte ens gå in på.
Panik-åka in till stan igår o lämna in ett papper på olika praktikplatser jag tror kan ge mig ett jobb (??!!??).
Och imorrn ska vi se klart på Jag AB filmen, endast 2h. Skjut mig.

Nu ska vi gå och köpa godis. Har egentligen inte råd, men det skiter jag i just nu.
Socker-rus here we come!

Kommentarer
Postat av: Nilla

SUMMERING AV FILMEN:



Peter Bretter är en musiker som väntar på det stora genombrottet. Under de senaste sex åren har han ständigt befunnit sig i flickvännens, tillika TV-kändisen Sarah Marshalls, skugga. Han har tålmodigt hållit hennes handväska när paparazzifotografernas kamerablixtar smattrat och han har stoiskt accepterat att alltid bli bortglömd i hennes tacktal. För Peter avgudar sin flickvän.



Men en dag sätts Peters hela värld i gungning, när Sarah bestämmer sig för att dumpa honom. Efter en tid av ständiga dater och ett nervöst sammanbrott på jobbet, bestämmer han sig för att resa så långt bort från Sarah som möjligt. Han sätter sig på första bästa plan till Oahu, bara för att upptäcka att Sarah och hennes nya hippa pojkvän, den brittiske rockmusikern Aldous Snow, av en tillfällighet tagit in på samma lyxiga hotell.



Peter bestämmer sig dock för att söka tröst i en av hotellets anställda, Rachel, samtidigt som han dränker sina sorger i alla de hundratals fruktdrinkar som orten har att bjuda på.



Den är LÄTT värd att ladda hem! :D Man fick garva som fan! :D

2008-08-06 @ 14:55:15
Postat av: Nilla

HA! Nu har jag nog rekordet på största inlägget hos dig, va? ;D

2008-08-06 @ 14:55:55
Postat av: Sofia

Haha ja nå ska jag göra de :P Lätt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0