Söndagens...

Humör: Uhm helt okej, lite trött.
Väder:  Mulet, dock 17 grader varmt.
Klädsel: Grå tröja, vitt linne, pyjamasbyxor och rutiga strumpor (intresseklubben antecknar).
Frisyr: Uppsatt, lite smått otvättat.
Planer: Bara finnas till.
Vill: Fota lite..
Borde: Diska
Yey: Typ inget yey.
Ney: Alla måsten.
Saknad: Ingen.
Låt: Puddle of mudd - She hates me



Saga är nog den knäppaste katten jag har sett ändå. Just nu ligger han på skärmen, yep skärmen.
Så ser det alltid ut (nåja, nästan iaf) när jag sitter vid datorn.

Bjuder på en bild på mitt ostädade kök, som dock var städat för 2 dagar sedan. Nåja, det betyder ju bara att jag har något att göra idag. Right?

Så kan det se ut (syftar på bordet) när mamma, pappa, anton och sofia har ätit här

Kommentarer
Postat av: Lotta

ditt kök såg så härligt hemtrevbligt ut tros PYTTELITE stök på bänkarna.. :-)

2008-08-10 @ 14:13:00
Postat av: Sofia

Bah hallå inte skyller du väl på mig? :P

Postat av: Sofia

De hade du fått se om du hade följt med ;D hahah

2008-08-10 @ 15:15:47
URL: http://deeya.webblogg.se/
Postat av: Nilla

Hahaha, okej :P

2008-08-10 @ 18:18:02
Postat av: Nilla

Haha, jo det är det :P Därför skulle jag vela testköra den iallafall... :)

2008-08-10 @ 20:03:06
Postat av: Nilla

Hihih.. Du får jättegärna komma hit och äta jordgubbar tillsammans med mig ;P

2008-08-10 @ 20:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0