Söndag

Nu har Petra dragit iväg till boden och jag sitter här ensam (antagligen).
Kan också påpeka att det är jäkligt tråkigt att vara ensam efter två dagar med sällskap..
Dånar lite musik och samlar lite ork för att gå o köpa mjölk, kaffe är inte gott utan mjölk alltså...

Igår våldgästade vi hos sofia och fick middag där också fastän vi just hade käkat, men gott var det.
Vi tog med oss sofia hit för att se sex and the city filmen, sedan en snabbis på statoil och sen se kung fu panda och horton. Kul kväll med andra ord.

Nu ska jag gå till ica och köpa mjölk, käka något och sedan bara finnas till.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag såg Sex And The City-filmen i fredags! :P

2008-08-24 @ 14:28:51
Postat av: Nilla

Joo.. Men jag var ändå besviken..

2008-08-24 @ 15:12:21
Postat av: Nilla

Den var så konstigt gjord på något sätt... Karaktärerna var inte som dom brukade, klädde sig helt plötsligt från topp till tå värsta dressed-up, var som inte lik avsnitten, och handlingen... Hmm.. Nej, jag håller mig till avsnitten! :)

2008-08-24 @ 21:14:22
Postat av: Nilla

Okej... :P Jag överanalyserar väl bara... :)

2008-08-25 @ 11:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0