It's dragging me down and I can't pull away

Enligt SMHI ska det regna nu. Guess what? Inget regn.
Inte särskilt förvånande dock eftersom förra veckan gick det åska som fan här, stod inget om det på deras hemsida. Inte en endaste varning om åska ens.
Nåja, inget att hänga upp sig på antar jag.

Idag fick jag pengar! Skrev ju i något inlägg längre bak att jag inte får pengar den 25:e så det kom jäääkligt lägligt med lite stålar nu. Dock kommer typ hälften att gå till elen. Passande nog (som det alltid brukar vara) så kom det en fet årsräkning. Oh yes, den var inte lite fet heller.

Sen en annan sak; varje gång jag har varit in på banken för att sätta in pengarna jag får från fk så har jag fått gå till samma snubbe varje gång (och han är inte lite snygg heller) fastän det har vart andra människor där. What's up with that?
Det fula är också att jag inte behöver visa leg åt honom längre, undra varför, höhö. 100 spänn på att jag kommer få gå till honom nästa månad igen, ngn som vågar sätta emot?

Jag är hungrig, grinig, gnällig och allmänt uttråkad, och ändå lyckades jag få ihop ett inlägg.
Yay, go me!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vad konstigt.. Annars brukar SMHI vara jättebra.. Snöprognoserna brukar stämma exakt iallafall..

2008-08-12 @ 19:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0