Idag...

... Är ingen vanlig dag.
Idag ska jag till AF igen, jag har riktigt längtat dit för att få det bortgjort. Saken är bara den att vi ska få papper om praktik osv, Karolina har ingen praktik ännu. Prel praktikstart är vecka 35-36 (den här veckan med andra ord).

Alltså, vad kan hända om jag inte får någon praktik fastän jag har hört mig för på olika ställen?

Till något helt annat; la mig 23 igår (dödstrött) läste ett tag och somnade med boken på bröstkorgen och lampan tänd.
Vaknade pigg och utvilad kl 8. Man kanske ska lägga sig så tidigt varje kväll?
Kollade på mitt schema från AF, drop-in tiderna är från 9-11 och 13-15. Anledningen till att jag ska dit 13-15 är för att skolorna har börjat idag, vilket betyder att bussarna är fulla kring 9 tiden.. Nej, jag gillar inte folk. Speciellt inte skolungdomar. Usch.

En till kopp kaffe, tv och sen iväg till stan och mest troligt bli utskälld.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jo, men jag brukar alltid hitta fel som ingen annan gör... :P Hehe..

2008-08-25 @ 12:08:28
Postat av: Nilla

Blev du utskälld? :(

2008-08-25 @ 21:33:23
Postat av: Nilla

Usch, vad hemska dom är där på AF! :( Här är det ju hur lugnt som helst...

2008-08-25 @ 22:53:42
Postat av: Lotta

Hörrö, är du på väg hittåt nåt här snart? :-) I så fall tycker jag att vi kan ta en fika.. :-P

2008-08-26 @ 10:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0