Hej onsdag

Har lekt lite med designen o kodmallen, kul kul...
Ska väl ta och bege mig bort mot ica nu och handla lite, har fortfarande inte käkat något, bara druckit kaffe.
Och det kan jag inte ens göra nu eftersom mjölken är slut, huhu.

Så, med lite illamående samt lite hjärtklappning (nu är det ju inte såndär kraftig hjärtklappning, utan en liten som jag har haft sen söndag kväll. Dock inte varje kväll, äh ni fattar) styr jag nosen mot ica.

Vad dålig uppdatering förresten. Skämmes Karolina.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja verkligen Karolina :P

Men du asså ska vi dra till storheden imorgon om du mår bättre broor? :)

Postat av: Lotta

Ahh förstår det.. :-O Men hör av dig om du är på g hit så kanske vi hinner ses.. :-D

2008-08-28 @ 10:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0