Dead By April

Jag fyndade inatt, hittade ett band av misstag (kanske inte misstag då, men) - Dead By April. Och jag tror jag är kär!
Tyvärr fick jag bara hem demo skivan av dom, men det är ju bättre än ingenting, enligt mig.

Falling Behind
 

Jag har en sån sjuk hemlängtan så det finns inte, jag vill bara hem, hem, hem.
Det gör inte saken bättre att jag måste hitta en praktikplats här i luleå, jag hatar jobbgarantin... Precis samma sak som på UF, men.. Orkar inte gnälla mer om af o det. Istället ska jag dammsuga, diska och sedan lägga mig under täcket och hoppas på att det snart blir bättre.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Låter ju helmysko att dom är som monster där :S Poor Kajsa... Jag vet! Flytta hit och byt till AF i Happis! :D Slutet gott, allting gott! ;D Hehe...

2008-08-26 @ 21:34:23
Postat av: Sofia

Hahah Fruktsoppa är ju bara bäst :D

Äh men snart är det över så du kan fara hem när du vill :P

Postat av: Nilla

Tack :)

Ja, det är ju ett dilemma... Hmm... Svåra beslut :(

2008-08-27 @ 10:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0