your love is a lie

Igår var vi ju som skrivet i stan.
Vi tog våra apostlahästar ända ner till ungdomsförmedlingen, där det står att det är lunchstängt från 12-13!!! 67354-108
Skitroligt, or not.
Nåja, vi blev iaf insläppta av en snäll kvinna som skulle in dit, eftersom jag ändå bara skulle skriva under ett papper.
Efter det stack vi till shopping (mat och prat, närmare bestämt) för att ge Tindra lite mat.

Smedjan avverkade vi också (nåja, lindex iaf). Sofia hittade tröjor åt Tindra. Dessutom hade dom värsta rean där nere. Coolt. Synd bara att man inte har pengar, eftersom tatueringen fick det mesta av månadens pengar.

Storheden var nästa stopp. Och vafan är det med folk som inte kan prata med normal "volym"?!
3 tjejer satt brevid oss på bussen. Dom kanske gick i 8:an eller ngt. Snälla, rara, helvetes människor, tänk lite!
"Hahaha, vi har jättedålig humor när vi är trötta" säger ena tjejen till den 3:e. "hihi, pet" säger hon medans hon petar på tjej nr 2 med en bussbiljett. Exakt vad är det som är så kul med det?
Sen var det ju inte nog med att dom var högljudda som fan, tjej nr1 var tvungen o ha världens jobbigaste, pipigaste, gnälligaste röst också. Suck.

Jag och Sofia är ju så duktiga på att kolla upp när bussarna går från storheden hem mot gammelstan, or not 67354-113
I vanlig ordning lyckas vi gå till hållplatsen när en buss redan har åkt därifrån och får vänta i 30min på nästa.. Eller som Sofia sa: 15min istället för 30 min (räkna från 15.30 till 16.00) 67354-107
Nåja, vi har ju inte tråkigt tillsammans iaf. 67354-110

Så, vad händer idag då?
Jo, Karolina ska se om det finns nån tvättid så jag får bort mitt berg med tvätt nångång. Nu när jag ändå har köpt tvätt och sköljmedel.
Sen ska jag springa iväg till ica och köpa hem mjölk till kaffet bland annat.
Senare ikväll är det reprisen av LA Ink, som jag dock redan har sett. Kanske spelar lite ikväll?

Eh, nu ska jag gå till tvättstugan och boka tid.

Update 19.19:
Jag saknar sommaren.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Heeey!! Jag kan faktiskt räkna broor :D Om jag verkligen vill alltså ;D haha

Postat av: Nilla

Jag får väl dra ihop en uppsats, då ;) När jag orkar :P

2008-04-13 @ 16:07:53
Postat av: Sofia

Haha nej broor, har inte gått i dvala :P Har varit ute och ränt hela dagen bara ;D Varför är du inte på msn? ;)

2008-04-13 @ 19:06:59
URL: http://deeya.webblogg.se
Postat av: Lotta

Den dära bilden på solnedgången(?) är en av de snyggaste naturbilderna jag nånsin sett! Skulle helt klart kunna tänka mig att ha en förstorad och inramad sådan som affisch på väggen!

2008-04-14 @ 09:41:20
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Nilla

Pörskans! :P Hehe.. Det är det som jag äter för det mesta när jag är ute med skotran ;) Haha! Akta dig så du inte bränner ner stället bara :D

2008-04-14 @ 13:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0