QkN II

67354-122

Nu har jag städat hela lägenheten, orkade dock inte skura idag.
Imorrn blir det en tur till stan en snabbis, ska skriva på det där jäkla pappret så det är gjort, Sofia och Tindra 67354-109 följer med, sen tar vi storheden innan vi far hem. Måste köpa tvätt och sköljmedel. Intresseklubben antecknar.

Hur kan det komma sig att alla f.d bekantskaper härjar i mina drömmar? För jag har varken kontakt med någon av dom längre, inte heller känner jag något för någon av dom.
Skumt.

Bjuder på lite gamla bilder:
 
 
Klicka för större bild.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Brooor :P Är du inte vaken än? ;D

Postat av: Lotta

Härliga bilder, jag längtar tills jag får min nya systemkamera så jag får börja fota lite mer på riktigt.. :-D

2008-04-11 @ 10:18:03
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Nilla

Näe.. Pinsamt ju :P

2008-04-11 @ 16:25:35
Postat av: Nilla

Hahaha :)

2008-04-11 @ 19:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0