Feeble Pride

Lördag hela dagen, woho.
Dessutom så var det löning igår och det behövdes verkligen.
En annan glädjande sak var att jag sparade kring 500kr igår på att inte behöva betala interneträkningen. Eftersom jag lyckats betala samma räkning två ggr(?!). Nåja, 500kr extra till ngt annat!

Idag blir det stan!
Bränna pengar på onödiga saker känner jag... 67354-128

Om det är någon annan som vill komma o umgås på valborg så är det bara säga till (hemma hos mig). Har inte riktigt tid till o bjuda in folk, eftersom jag knappt är hemma numera. Kommer först hem på kvällarna.
Så, se detta som en öppen inbjudan. Bara o komma. Ta dock med egen alkohol 67354-119

Aaaanywaaay, stan var det.

Update: 16:52

Hittade lite grejs på stan, solbriller och ögonskugga bland annat 67354-116
image145
 

Ögonskuggan är MKT snyggare än på bilderna.
Nu ska jag... hm... Bara göra ngt innan jag cyklar iväg till Sofia för att se klart Juno och förhoppningsvis One Tree Hill 67354-101

Vi hörs när vi syns, eller ngt sådant.

Kommentarer
Postat av: jonna

Jag kommer broschan;D fast det visste du väl redan:P

2008-04-27 @ 18:29:47
Postat av: Lotta

Jag hade gärna kommit om jag bott lite närmare å vart lite mindre handikappad. ;-) Coola brillor! :-D Ögonskuggan är jag dock lite skeptisk mot, du får visa bild när den är på! :-)

Postat av: Nilla

Varför inte? :D Haha..

2008-04-28 @ 12:30:03
Postat av: Nilla

Solisarna och skuggan var supernaaajs :)

2008-04-28 @ 12:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0