A day to remember

Okej, det här kommer inte bli en vacker syn, mitt vänstra öga har svullnat upp som FAN!
Ja, jag kommer lägga upp bild på det. Det ser mkt äckligare ut än vad det är. (nej det är inte från vageln jag hade), vaknade bara imorse och ögat såg ut sådär. Skumt.



(Bilden är klickbar)
Jag bjuder ju på mig själv iaf...

När jag ändå höll på o pilla i telefonen o ladda in bilder så hittade jag några på min puckokatt.

 

Han gillar och sova vid mina knäveck och på mig. Sött.
Nåja, i'm off!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att det går snart över! Du kan ju sätta lite kallt på ögat!
Kramisar!

2008-04-05 @ 10:21:01
Postat av: sylvén

satan vilket öga:(

Postat av: jonna

mitt öga kan också se ut så där:/ fast jag har ju då ärvt en så kallad inflammation i ögonlocken av min mamma som gör att dem sväller upp ibland, haha. broschan!!:D

2008-04-11 @ 01:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0