Show me what it's like to dream in black and white

Just hemkommen från praktiken.
En tanke har slagit mig väldigt många gånger. Hur kan det komma sig att bussen som går 13.30 alltid är full?
Jag menar, jobbar inte folk? Och går inte ungdommar i skola?

Min bögkatt har kommit hem nu förresten! :D
Nu har jag äntligen sällskap här hemma igen... Jag börjar dock redan bli något less på honom. Han är fruktansvärt påträngande om dagarna när han inte sover.

Dessutom har jag börjat spela ett annat spel nu istället (eller också kanske man ska skriva) inget mindre än Harpan!
Har fått 14665 som mest i poäng på 50sek också ;)
Jag har bildbevis på det också, eftersom folk inte tror på mig när jag säger mina poäng!
(Nej jag har inte gjort om bilden i paint eller photoshop)
Kanske lite småtöntigt o lägga harpan om kvällarna, men om man inte har ngt bättre för sig så varför inte?


På den där bilden ser ni också hur snyggt stylat mitt XP är, vem behöver vista när man har windowblinds? ;)

Jag har också kommit på vad jag ska göra för mat till helgen nu när jag får pengar på fredag!
Det kommer o bli en slags fiskgryta med fisk då såklart och kräftstjärtar. Gjorde en sallad med fetaost och kräftstjärtar förra veckan och den blev jättegod!

Btw, har fixat till designen på bloggen också... Nä, nu ska jag gå till ica och möta Sofia och TIndra!
Som vanligt så ses och hörs vi ju som vanligt...

"I live to die another day, until i fade away"

Kommentarer
Postat av: Nilla

Haha! Jo, det vore ju en god tanke :) Jag är nästan klar med julklapparna.. Bara några få saker kvar som final touch :) Åh, jag vill ha snööö.. Dumma vädret gör så att min snö smälter! :(

2007-11-19 @ 17:24:52
Postat av: Nilla

Haha! Jo, det vore ju en god tanke :) Jag är nästan klar med julklapparna.. Bara några få saker kvar som final touch :) Åh, jag vill ha snööö.. Dumma vädret gör så att min snö smälter! :(

2007-11-19 @ 17:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0