Woho, vilken jävla åktur.

Livet ska INTE vara en resa ner mot graven med målsättningen att anlända säkert i en attraktiv och välbevarad kropp utan snarare sladda in från sidan,
med chokladkakan i en hand och flaskan i den andra,
med en kropp som blivit ordentligt använd, för att inte säga fullständigt utsliten samtidigt som man skriker:
"WOO HOOO vilken jävla åktur!!!"


....:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::....

Jag vill ha en tatuering.
Nu nu nu nu! Exakt en sån som på bilden.
Har bestämt att sätta den på vänster underarm.
image87

Så fort jag har råd ska jag kanske göra dom där stjärnorna om jag vågar.
Eller jag SKA bara för att överbevisa mig själv att jag vågar.

....:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::....

Now I'm trapped in the wake
Of all my mistakes
I've been under for way to long
I sit and I shake
My heart starts to race.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja skulle betala den åt dig om jag hade råd!!!!
Bara för att få se om du vågar??!

2007-12-13 @ 13:03:32
Postat av: Kajsa

Om jag vinner en miljon så bjuder jag på stjärnorna...Snyggt med tatueringar, skulle åxå vilja men vågar inte...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0